lagomdrygt.blogg.se

jag vägrar.

Kategori: Allmänt

En del människor utnyttjar läget och lever på andra. Jag har alltid varit en person som hellre ger än tar men när man bara ger och ger och aldrig får nått tillbaka sjunker man snart ner i skiten och inser att personerna i din omgivning inte vill hjälpa dig och att det aldrig kommer vilja i heller.

varför känner jag en känsla av självklarhet när ni behöver något?
varför finns jag alltid där?
varför är det alltid jag som hör av mig vid behov utav en vän när du bara hör av dig när du behöver saker?!
jag tänker inte längre sitta här och vänta på att ni ska vara den vän jag behöver och vill ha när jag bara passar er när ingen annan är tillgänglig eller ni behöver saker av mig.
jag hoppas att ni drar nytta utav varandra och trivs tillsammans med ert skitsnack, vill ni ha nått annat att prata om än varandra eller mina barn så för all del..
jag ställer upp på att vara den person som fyller ut er tråkiga vardag och jag hoppas att jag kan störa er lite extra när ni inser att mitt liv aldrig kommer bli lika tråkigt, enformigt, hatiskt och egoistiskt som ert.

jag älskar min familj,
min man och mina älskade barn. <3

jag älskar min vän som ALLTID finns där,
Sofie Ekelöw. <3
Hennes förståelse, hennes tid.
Hennes förmåga att lyssna, stötta och hjälpa.
Men framförallt hennes hjärta av guld.

puss.



Kommentera inlägget här: