lagomdrygt.blogg.se

Kanske på tiden?

Kategori: Allmänt

Idag är en bra dag! Barnen är glada, solen lyser vilket innebär att jag också mår toppen. Den senaste tiden för mig har varit tuff.. riktigt tuff..
jag har känt mig så ensam och att känna sig ensam med människor runt omkring en som älskar en är det värsta jag varit med om. Att vilja ha närhet men att inte kunna ta emot den för att jag vill vara ifred men utan att känna mig ensam. jag förväntar mig inte att ni ska förstå eftersom det fortfarande är ett mysterium för mig. Att kroppen och huvudet kan vara splittrade på två helt olika håll gör att hjärtat går tungt och känslorna sväller över inombords.

men som sagt idag är en bra dag och jag ser ljust på dagarna som kommer.
jag hoppas att jag kommer skriva mer här för det är ju de jag vill men med två barn, en man och hus så blir det inte så mycket fritid.
det är på tiden att jag tar tag i mitt liv.





puss.


Kommentera inlägget här: